تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
سرخط خبرها

دستور شهردار برای سرعت بخشی به ساخت ۲ پروژه غرب مشهد

  • کد خبر: ۱۲۲۹۰۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
  • ۳
دستور شهردار برای سرعت بخشی به ساخت ۲ پروژه غرب مشهد
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد، روز پنجشنبه به همراه سیدخلیل منبتی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد، و شماری از مدیران عمرانی شهر به کارگاه دو پروژه «پل پیامبر اعظم (ص)» واقع در بزرگ راه پیامبر اعظم (ص) و «تقاطع چهارسطحی آزادگان» رفت و پس از بازدید از مراحل ساخت این طرح‌های مهم عمرانی در غرب مشهد خواستار تسریع در بهره برداری از آن‌ها در راستای تسهیل دسترسی‌های مردم شد.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد در گفتگو با شهرآرا درباره جزئیات این بازدید و آخرین وضعیت ساخت این پروژه‌ها گفت: در قسمت غربی مشهد دو پروژه مهم عمرانی یعنی پروژه ساخت چپ گرد بزرگ راه پیامبراعظم (ص) به بزرگ راه آیت ا... هاشمی رفسنجانی و فاز نهایی ساخت تقاطع چهارسطحی آزادگان در حال انجام است و با توجه به حساسیت این دو پروژه در تسهیل رفت وآمد شهروندان مشهدی و زائران بارگاه رضوی، شهردار مشهد از این طرح‌ها بازدید و دستورات و توصیه‌هایی را برای تسریع در ساخت صادر کرد.

سید خلیل منبتی درباره آخرین وضعیت ساخت پل پیامبراعظم (ص) گفت: این پروژه به دلیل اینکه در مسیر بزرگ راه پیامبراعظم (ص) به عنوان ورودی شهرمان از سمت شمال به حساب می‌آید دارای اهمیت خاصی برای کاهش ترافیک ورودی شهر مشهد، تسهیل در دسترسی شهروندان به بزرگ راه آیت ا... هاشمی رفسنجانی و افزایش رضایت مندی مردمی است.

نصب ۷ پایه پل تقاطع پیامبراعظم (ص)

وی افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۶ درصد است. اکنون ساخت دیوار خاک مسلح پروژه در قسمت ورودی پل انجام شده و در قسمت خروجی در حال انجام است. همچنین ۹۰ درصد عملیات مربوط به ساخت و نصب هفت پایه پل نیز انجام شده و از مجموع ۱۳۵ سگمنت طراحی شده برای این پروژه ۴۰ درصد از سگمنت‌ها روی عرشه پل نصب شده است. معاون شهردار مشهد ادامه داد: در این پروژه معارضاتی مربوط به مالیکت وجود داشت که بخشی از این معارضات مالکیتی تا به امروز حل شده و بخشی دیگری هم از سوی شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان زمین و مسکن شهرداری در حال پیگیری است تا به زودی حل و فصل شود.

منبتی با بیان اینکه شهردار مشهد در بازدید از این پروژه علاوه بر بررسی آخرین وضعیت ساخت آن بر تسریع اتمام این پروژه تأکید داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه این پل در مسیر اصلی رفت وآمد شهر مشهد قرار دارد، شهردار مشهد از پیمانکار پروژه خواست که در انجام کار‌ها تلاش بیشتری داشته باشد و قرار هم بر این شده است که برنامه زمان بندی برای پایان پروژه تهیه شود.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به بازدید شهردار مشهد از روند تکمیل تقاطع چهارسطحی آزادگان، اظهار کرد: تا به امروز سه سطح از چهار سطح پروژه آزادگان مربوط به سطح منفی یک این پروژه که متصل کننده بولوار شهید برونسی به بزرگ راه آیت ا... هاشمی رفسنجانی و برعکس است، همچنین سطح همکف پروژه و دو چپ گرد این پروژه در سطوح بالایی آن مربوط به چپ گرد‌های متصل کننده بزرگ راه امام علی (ع) به بولوار شهید برونسی و کنارگذر آزادراه مشهد-چناران به بزرگ راه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به بهره برداری رسیده است و اکنون در دسترس شهروندان قرار دارد.

پیشرفت ۳۵ درصدی فاز پایانی تقاطع آزادگان

وی افزود: بخش نهایی این پروژه هم مربوط به پل اصلی پروژه در سطح یک آن است. این پل قرار است متصل کننده مسیر آزادراهی مشهد چناران به بزرگ راه امام علی (ع) و برعکس باشد. این تقاطع در مجموع دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پل اصلی آن دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.
منبتی با اجرای عملیات خاک مسلح در رمپ ضلع غربی این پروژه اشاره کرد و افزود: عملیات خاک مسلح ضلع شرقی پروژه و عملیات سگمنت گذاری پل در قسمت جنوبی پل در حال انجام است.

تکمیل تقاطع آزادگان تا پایان سال

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: شهردار مشهد پس از این بازدید و بررسی آخرین وضعیت ساخت پل، همانند پروژه پل پیامبراعظم (ص) از پیمانکار پروژه خواست که در تسریع ساخت این پل و اتمام عملیات ساخت تقاطع چهارسطحی آزادگان اقدامات لازم را انجام دهد و با حمایت‌هایی که شهرداری مشهد دراین باره خواهد کرد و حل شدن مسائل مالی از سمت پیمانکار پروژه امیدواریم این تقاطع به صورت کامل تا پایان سال ساخته شود و کارگاه مستقر در این پروژه جمع آوری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
این پروژه ها در دوره قبل شروع وتعدادی از مسیر های آن مورد بهره برداری قرار گرفته بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
دست تون درد نکنه ولی اگر بتوانید شاندیز به سمت مشهد را از راه طرقبه جدا کنید خیلی خوب میشود چون جمعه ها موقع برگشت به مشهد بسیار ترافیک شلوغ هستش
ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
خوبست شهردار مشهد به درددل مراجعین منطقه ۹ ناحیه دو هم نیمساعتی گوش دهد و از تحمیل هزینه های من درآوردی جلوگیری نماید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->